Tue Viiala teatterin toimintaa

Viialan teatterin toimintaa voit tukea monella eri tavalla.  Olemme saaneet joitakin kyselyjä asiasta ja tästä johtuen kokosimme tälle sivulle eri mahdollisuuksia tukea toimintamme.

Kiitos jo etukäteen akaalaisen kulttuurin tukemisesta!

AVOIMET LIPUT TAI LAHJAKORTIT

Voitte ostaa avoimia lippuja Viialan teatterin tuleviin esityksiin verkkokaupastamme verkkomaksuna kuin kulttuurieduilla. Avoimet liput ovat voimassa 2 vuotta ostopäivästä.

Lahjakorttien ostaminen onnistuu kätevästi verkkokaupastamme.

LIITY AINAISJÄSENEKSI TAI TUKIJÄSENEKSI

Ainaisjäsenmaksu

Voit halutessasi maksaa myös ainaisjäsenmaksun, joka on 10x vuoden jäsenmaksu eli vuonna 2021 ainaisjäsenmaksu on 100,00  euroa kertamaksuna. Ainajäsenmaksun maksaneille Teatteriringin jäsenkortti! Hanki jäsenyys tästä.

Tukijäsenyys

Hinta: 250 euroa / vuosi
Tukijäsenet saavat kutsun jäsenvuoden ensi-iltoihin sekä mahdollisuuden ostaa Viialan teatterin lippuja -50% alennuksella. Hanki tukijäsenyys tästä.

Maksutiedot

Maksa jäsenmaksu ensisijaisesti sinulle lähetetyllä laskulla!

Viialan Työväennäyttämö ry
FI96 5228 1740 0104 78
Viestikenttään: Jäsenmaksu / ainaisjäsenmaksu / tulijäsenmaksu

OSTA TEATTERITUOTTEITA

TUOTTEET

Käy kurkkaamassa tiimisivumme osoitteessa https://tuetiimia.fi/tiimi/viialan-tyovaennayttamo-ry/
Olisimme iloisia, jos tukisit toimintaamme ostamalla kivoja ja tarpeellisia tuotteita TueTiimiä.fi verkkokaupasta!

LAHJOITUS

Pankkitiedot:

Saaja: Viialan Työväennäyttämö ry
Tilinumero: FI96 5228 1740 0104 78
Viesti: Lahjoitus

Kiitämme jo etukäteen toimintamme tukemisesta!