Liity jäseneksi

Täytä oheinen kaavake ja paina "Lähetä jäsenanomus" painiketta, valitse vuosijäsenyys. Saat kotiisi piakkoin jäsenmaksulapun. Tämän maksettuasi lähetämme Teatteririingin jäsenkortin sekä alat saamaan teatterin jäsenpostia jne.

• Mienkiintoinen harrastus riemukkaassa porukassa, jossa jokaiselle löytyy kivaa tekemistä vaikka ei haluaisikan näyttämölle.
  • Teatteririki, johon kuulumalla saa edullisia lippuja lähialueen harrastajateattereihin. Lue lisää Teatteriringistä tästä.
  • Jäsenmaksu on vain 10 euroa!!

Ainaisjäsenmaksu

Voit halutessasi maksaa myös ainaisjäsenmaksun, joka on 10x vuoden jäsenmaksu eli vuonna 2020 ainaisjäsenmaksu on 100,00  euroa kertamaksuna.

Tukijäsenyys

Hinta: 250 euroa / vuosi
Tukijäsenet saavat kutsun jäsenvuoden ensi-iltoihin sekä mahdollisuuden ostaa Viialan teatterin lippuja -50% alennuksella.

Maksutiedot

Maksa jäsenmaksu ensisijaisesti sinulle lähetetyllä laskulla!

Viialan Työväennäyttämö ry
FI96 5228 1740 0104 78