Tule mukaan teatteriharrastukseen!

12.9.2021

Teatteriharrastus tarjoaa varmaan joakiselle jotakin. Kun tulet mukaan toimintaan, sinun ei tarvitse ampaista näyttämölle - jos et halua - vaan paljon muutakin tekemistä löytyy!

Jokaiselle löytyy jotain! Näyttelemään tarvitsemme paljon väkeä - myös miehet ovat tervetulleita!

Rohkeasti mukaan!

• Saat tulla sellaisena kuin olet, omin kyvyin ja omin taidoin.
  • Pääset porukkaan, joka avoimin mielin ottaa sinut vastaan.
  • Varmasti uusia ystäviä ja tuttuja.

Ennen koronaa ehdimme juuri kysellä harrastajia, mutta koronan myötä toimintamme hiljeni. Nyt on taas aika hypätä teatterin ihmeelliseen maailmaan!

Jos haluat näyttämölle

Mikäli näytteleminen kiinnostaa täytä oheinen kaavake! Tällä hetkellä tarve on aikuisista harrastajista. Lapsia etsimme tarvittaessa produktiokohtaisesti.

Toimitaan voit tulla mukaan seuraavasti:

Koulutusiltojen kautta - meillä alkaa lokakuusta kuukausittaiset koulutukset, voit osallistua niihin ja tutustua samalla teatterilaisiin.

Näytelmän aloitusinfon kautta - Tammikuussa 2022 alkavat seuraavat harjoitukset. Joulukuussa pidetään info tulevasta näytemästä.

Jos sinua kiinostaa muut teatteriin liittyvät tehtävät

Näitä ovat mm. lavastus, valot ja äänet, puvustus, kahvio, lipunmyynti jne

Täytä kaavake niin olemme sinuun yhteydessä.

Nähdään teatterissa!

Olen kiinnostunut teatteriharrastuksesta!