Mitä mieltä Akaan kulttuuritarjonnasta

12.3.2021

Nyt sana on vapaa!

Millainen kulttuuritoiminta omassa kotikaupungissamme saa pitämään nykyiset asukkaat kotikaupungissaan?

Millaiset kultturipalvelut toisivat mielestäsi uusia asukkaita Akaaseen?

Puhutaan myös lumovoimasta (wow-efekti), mikä se voisi olla Akaassa?

Keräämme nyt ajatuksia mahdollisimman monilta ja keräämme ajatukset ja ideat yhteen ja toimitamme eri kulttuuriyhteisöille, jotta akaalaista kulttuuria voidaan kehittää!

Kulttuuri

Kulttuuri on kaikkea sitä, mikä liittyy meihin ja historiaamme, tekemäämme, uskomaamme ja nauttimaamme. Kulttuuria ovat niin taide, kirjallisuus, ajattelu, tunteet, kehokieli, elintavat, perinteet, vakaumukset, arvot sekä toimintatapamme. Kultturiin kuuluvat  tapahtumat, konsertit, teatteriesitykset, taidenäyttelyt jne
Kulttuuri on jokaiselle yksilölle hieman erilainen, mutta se on myös kollektiivinen ilmiö, ei yksilöllinen. Kulttuuri kuuluu kaikille - lapsille, nuorille, aikuisille, perheille, yksinäisille jne

Vastaa kyselyyn:

Huomaa, että kysely koskee kulttuuria ja kulttuurin kehittämistä Akaassa. Mikäli haluat osallistua arvontaa täytä kaksi viimeistä kohtaa myöskin.