Hei, me striimatan! musiikillinen kesäilottelu

30.6.2021

Nyt nautitaan Suomen kesästä, kesäteatterista ja musiikista!

Mariia Herckman, Anne Myllymäki, Teemu Polakovski, Susanna Saarela, Anniina Tapioharju, Jukka Ussa ja Taru Virolainen nousevat kesäteatterin lavalle Hei, me striimataan! -kesäilottelun tähtinä viidellä eri paikkakunnalla Pirkanmaalla.

Viialan teatterin heinäkuun puolessa välissä ensi-iltansa saava todellinen laulun riemua pulppuava esitys. Ohjaaja Arto Mantela on vääntänyt kaasun täysille ja vyöryttää katsojien silmille yhdessä taidokkaasti laulavien näyttelijöiden kanssa vauhdikkaan Hei, me striimataan! -kesäilottelun.

Esitys vierailee viidellä eri paikkakunnalla: Rämsöön kesäteatteri – Vesilahti, Apian kesäteatteri – Valkeakoski, Hakkarin kesäteatteri – Lempäälä, Kangasalan kesäteatteri – Kangasala sekä Urjalankylän kesäteatteri – Urjala.

Viimeisen vuoden aikana on maailmalla tehty ja katseltu varmaan eniten striimattuja konsertteja, teatteriesityksiä ja tapahtumia kuin koskaan. Kesällä 2021 esiinnymme ihan livenä ja pääset musiikkinumeroiden lomassa näkemään miten striimaus teatteriseurueelta sujuu – vai sujuuko ollenkaan?, kertoo Arto Mantela

Luvassa on huumorintäyteinen kesäilottelu, jossa sketsikohtausten lomassa saa nauttia loistokkaasta musiikista, jotka on valittu Viialan teatterissa esitetyistä musiikkinäytelmistä. Illan aikana kuullaan kauniita lauluja näytelmistä Myrskyluodon Maija sekä My Fair Lady. Palataan ajassa takaisin 50 ja 60 -luvuille iskelmien siivittämänä ja jokaisen tanssijalan saa vipattamaan Junnu Vainion menevät kupletit. Jotta kaikille olisi jotakin, emme ole unohtaneet 2000-luvun hittejä!

Tässä esityksessä musiikki on keskiössä, joten olemme palkanneet esityksiin äänetoistopalvelun, vastaamaan korkealaatuisesta äänentoistosta, kertoo Mantela.

Suosittelemme ehdottomasti lippujen varaamista ennakkoon, tällä hetkellä jo yksi esitys on melkein loppuun varattu, kerrotaan teatterin lipunmyynnistä.

Esitykset toteutetaan noudattaen Opetus- ja kulttuuriministeriön sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen yhdessä laatimia Vastuullisen tapahtuman -ohjeita.

Esitysajat ja paikat:

16.7.2021 klo 18 Rämsöön kesäteatteri, Vesilahti